breadcrumbs_revolution_theme
GPT

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, придбані в інтернет-магазині ОфісТорг за умови виконання всіх норм, передбачених Законом.

Умови обміну / повернення товару належної якості

Стаття 9. Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості здійснюється:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережена заводська упаковка (оригінальна упаковка);
  • якщо збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.

Умови обміну / повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач у строки, встановлені законодавством, має право на обмін товару або повернення коштів, сплачених за товар, без урахування вартості доставки. Обмін або повернення товару неналежної якості можна здійснити, зв'язавшись з нашим менеджером за наступними телефонами: 0443343021

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ І ОБМІНУ

Товар, замовлений в нашому інтернет-магазині, ви можете повернути (обміняти) протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», якщо цей товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172.

Обов'язкові умови для повернення або обміну товару:

  • Товар повинен бути повністю укомплектований (так само, як ви його отримали).
  • Наявність оригінальної та непошкодженої упаковки і ярликів (для нових).
  • Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів використання для нових і відповідність первинному стану при покупці для б/у).
  • Перед тим, як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється за допомогою Нової Пошти.

Повернення через Нову Пошту

  • Товар можна повернути Новою Поштою протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
  • Для відправки товару необхідно за телефонами +380 44 334 30 21 отримати реквізити для відправки повернення у менеджера.
  • Пересилання товару здійснюється за рахунок покупця.
  • Після відправки товару необхідно за телефонами +380 44 334 30 21 повідомити менеджеру номер декларації (усно або відправити SMS-повідомлення).
  • Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей і товарного вигляду здійснюється повернення грошових коштів протягом 3 робочих днів після отримання товару.

Зверніть увагу:

  • У разі повернення товару неналежної якості магазин бере на себе витрати на пересилання. Для цього необхідно надати чек за пересилання товару.
  • Якщо присланий товар не підлягає поверненню, магазин змушений відправити його назад за рахунок покупця.